Dette nettstedet benytter informasjonskapsler (cookies). Les mer her
Jeg forstår, ikke vis denne meldingen igjen

Dues Sportsreiser har i snart 40 år arrangert reiser og treningsleir for idrettslag, organisasjoner, bedrifter og skoleklasser. Vi samarbeider kun med offisielle og seriøse leverandører. Det betyr at du alltid reiser trygt med oss!

Noe du lurer på?
Phone icon
RING OSS PÅ
37 25 29 29

Dues Sportsreiser har i snart 40 år arrangert reiser og treningsleir for idrettslag, organisasjoner, bedrifter og skoleklasser. Vi samarbeider kun med offisielle og seriøse leverandører. Det betyr at du alltid reiser trygt med oss!


Noe du lurer på?
Phone icon
RING OSS PÅ
37 25 29 29

FAQ

Eller ofte stilte spørsmål

Bestilling og betaling

Hvordan betales turen?
ved bestilling betales som regel et depositum, samt et påmeldingsgebyr (til cuper). 
Betalingsmåte: faktura

Gavekort
Har du kjøpt eller vunnet et gavekort fra Dues, trekkes dette fra på faktura

Prisendringer
Den avtalte pakkeprisen kan justeres opp eller ned ved endringer i offentlige skatter og avgifter, og/eller transportpriser og/eller de aktuelle valutakurser.

Reise- og avbestilllingsforsikring
De fleste har forsikringsordninger via hjemmets forsikring, jobbforsikring. Ta kontakt dersom du ønsker tilbud på forsikring for enkeltreiser

Reisegaranti
Dues Sportsreiser AS stiller selvsagt de nødvendige garantier i Reisegarantifondet

Navn på billetten
Det er viktig at navn på ferge- eller flybillett er korrekt og skrevet på samme måte som det står i den reisendes ID på turen (Pass etc.)

Før avreise

Pass, visum og ESTA
Se komplett oversikt fra Regjeringen.no 

Spesielle behov på reisen
Meld fra hvis en eller flere i gruppen har særskilte behov for assistanse på flyplasser, matintoleranser, allergier etc.

På reisemålet

Dues Sportsreiser AS har et stort og kvalitetssikret kontaktnett på reisemålene. Gruppens leder vil få oppgitt kontaktinformasjon til lokal representant i de tilfellene Dues ikke selv er med på reisen eller har servicekontor på reisemålet

Etter hjemkomst

Klager og reklamasjoner
Det er viktig at eventuelle feil og mangler tas så snart som mulig slik at dette eventuelt kan rettes opp umiddelbart.
Dues påtar seg ikke noe økonomisk ansvar dersom deler av arrangementet ikke lar seg gjennomføre på grunn av forhold vi ikke er herre over, f.eks. vær, streiker, forsinkelser, forsømmelser, skader, kontraktbrudd eller andre mislige forhold fra transportselskap etc.